Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 13 November 2016

Pengumuman: ustaz Ismail akan ke KL Sabah bermula 28.11.2016 hingga 31 Disember 2016.

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua para pembaca blog.

Ustaz Ismail akan ke Sabah seperti tarikh diatas. Kepada para pembaca yg bermasalah di belah Sabah, Brunei dan mungkin Sarawak boleh ambil kesempatan ini utk aturkan temujanji tuan puan semua jika ada memerlukan bantuan dan tunjuk ajar. No telefon 0193619305.

Saya sekeluarga ambil yg Haq semata mata drpd semua pembaca dulu kini dan selamanya. Saya  memulangkan apa sahaja yg saya ambil drpd para pembaca dan kepunyaan para pembaca yg ada pada diri saya, isteri saya dan anak anak saya. Ini adalah akad pulang yg boleh para pembaca gunakan. Just ganti sahaja ganti nama pembaca kpd tuan,puan, ustaz, ustazah, encik dan ouan Dan sebagainya.

Itu adalah intro akad pulang utk pengetahuan dan daripada saya utk para pembaca blog semua.

Ramai yg sangka blog ini tidak lagi aktif. Sebenarnya aktif tetapi saya tak update sahaja post yang baru. Banyak menjawab komen komen yang agak berterabur didalam post post saya yang agak banyak. Saya akan cuba update post baru sekurang kurangnya 1 post sebulan. Insyaallah.

Harap e-mail terus kepada saya jika ada sebarang persoalan atau komen pada post yang berkaitan ya. Saya Mohon maaf sebab lama tak update post baru ya.



Wallahua'lam


4 ulasan:

  1. salam. sy nak tny.

    sejak sy knl pakwe sy, sy dah x kuat ibadah tp masih lgi melakukan yang wajib.
    dan akhir-akhir nie sy sll bernafsu walaupun pakwe sy takde dpn sy.
    sy sll terbayang sy "buat" dgn dy.
    dan dy jugak pernah cerita yg dy prnh mimpi basah dgn sy.
    byk kali jugak lah.
    and ada sekali tu, dy bgtahu sy,
    setiap kali dy rasa nak buat jahat kat sy, mesti dy sakit kepala. seakan-akan ada yg menjaga dy.
    dan dy sll marah sy bila ckp bab benda ghaib sbb dlu sy x ambik kesah semua nie. dy pulak jenis yg diajar psl benda ghaib.
    pakwe sy nie ada ilmu ambilan ke? perlu tak sy jauhi dy?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam,
      1.soalan cik sudah pun dijawab dalam bentuk e-mail. Ya bf cik ni ada saka dan juga ambilan ilmu.
      2. Just mintalah Allah tunjukkan pada cik bab stay atau tinggalkan dia. Dia yg maha mengetahui yg di langit dan di bumi.

      Wallahua'lam

      Padam
  2. Assalamualaikum, sy org sabah skrg Di Kota kinabalu,maafkan sy tnya,sy rasa pernah Ada gangguan, prnah ada ustaz mgaku perubatan Islam suruh mandi limou,...pndek cerita sy balik rumah pakcik sy y ustaz nasihat jga solat kna Kuat sbb kita lbih baik /Kuat dri y mgganggu Dan Allah Maha berkuasa.....Panjang masa alhamdulillah rasa lbih normal tp mcm2 plak penyakit datang, penyakit kulit,pnyakit usus tp sy Masi ok bole kja,skg ni mcm ada psoriasis plak.tak tau la smada sy y x pndai jga kesihatan atau apa.yang pasti klu btul Ada gangguan sy mnta tlong buang semua gangguan ni,sy benci setiap kali rehat atau tdur Makin penat,tlong Rawat dgn cara y diredhai Allah,. Sbnrnya sy x suka percaya sy diganggu tp kbnykan tnda2 gangguan Ada.pernah mimpi ular cari sy dlm mimpi ular tu brckp bahasa sy x faham,bbrapa hari dri tu mimpi ular gigit smpai sy trbangun.masa tu sy sllu marah2 Dan Ada stu org sy benci sgt klu nmpak smpai klu lalu dpan sy,sy rasa mo muntah.sy bukan jenis y suka benci org sblum ni.sy pun x faham perangai sndiri.bnyk lg Crita lain y pnting sy mohon Rawat jika mmg Ada,.terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam tuan tanpa nama,
      1. Gangguan tuan ni berpunca drpd byk punca dan sebab nya tetapi punca utama gangguan adalah disebabkan saka.
      2. Untuk bantuan lanjut, silalah call ustaz Ismail dan aturkan temujanji. 0193619305.
      3. Kepada penduduk disabah silalah guna peluang ini tuk berjumpa dan dapatkan tunjuk ajar ustaz Ismail.

      Wallahua'lam

      Padam